Hultsfred ´09 here we come!

För vi ska till Hultsfredsfestivalen. Jag ska skrika mig hes och vara full och galen!

Japp, så så är det. Jag och Emma kör en planerad spontantripp till Småland och Hultsfredsfestivalen på fredagkväll. Vi stannar till på söndag. Jag missar dock Kings of Leon, som jag bara älskar. Min lillebror är ju där redan sedan igår och han kommer att få uppleva dom ikväll. Orättvis, det var ju liksom jag som lärde honom att ens tycka om dom. Jag grät förut i telefon när han berättade att dom spelar ikväll. Kej,kej lite krydd där men lite lessen blev jag i alla fall.

Men men, jag får hålla tillgodo med Lars Winnerbäck, Takida, Dead by April och Timbuktu. Inte fy skam det heller :S
*tårar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback