Hultsfred ´09

Hatkärlek säger jag bara! Hultsfred är ett ställe som man hatälskar!
Det är lerigt, det är blött, det är smutsigt, det är äckligt och det är världens fylleslag men det är också helt sjukt roligt.
Jag drack en öl på hela helgen. Orutinerat säger de som var där, men jag måste säga att jag brydde mig inte. Alla är så utflippade där ändå så ingen märker att man är nykter och man beter sig ändå inte som om man vore det. UTFLIPPAT ställe helt enkelt! Nästa år blir det hela veckan i Hultsfred =) HATKÄRLEK!


Många av dessa fick följa med hem igen. Förutom de jag såkade krossa (men den bilden kommer senare)


Innan vi körde 3timmar fel. Riksväg 33 heter nu tydligen 40. Inte konstigt att vi inte hittade någon väg 33.



Yeah

Timbuktu!
Mysigt att jag fick lite kramar och mys under den konserten med. Av okänd söt! Haha. Men nog om det på bloggen ;-)

Kung!

Smile!

Träsket.

Trivs jag i leran tro? Ser lite skeptisk ut va?

Allt blir visserligen vad man gör det till =)

Sweet

Hell yeah!

Mormor och mamma, blunda nu!
Men visst är han söt min lillebror?



Sahara Hotnights!!!

Börjar bli lite trött nu va?, haha



Winnerbäck! Vår gud!
"Killen är ett geni fan!"

"Vi älskar Lasse!"

Skål my love!

The blondes

Sötnöt!

Festival eller vad?



Tim <3

Påsen gick sönder :S

påväg hem!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du ser faktiskt rätt fräsch ut på alla bilder, fast att det är på Hultan du är liksom:P

2009-07-13 @ 11:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback