Jag börjar bli alldeles för djup

Nu förstör jag själva grejen med mitt tidigare inlägg. Tanken var att mina närmsta skulle läsa det först av allt när de tittar in på min blogg nästa gång men genom att skriva ett nytt inlägg förstör jag ju detta. Men jag bara måste! Jag har en sådan där skriva av mig dag... Dessutom är jag på jobbet och kommer inte i säng. Suck på det! Jag har funderat mycket över livet det senaste. DJUPT, I know! Min stil? Inte ett dugg =)

Jag tror att jag är alldeles för lättinspirerad!!! Och alldeles för intresserad av det mesta. Berättar någon för mig om en australienresa så vill jag åka dit. Berättar någon om en konstig estestisk utbildning får jag funderingar på det. Camilla skaffade barn och lite sugen blir jag allt (tro inget nu!). Sandra och Armin pluggar flitigt och jag vill leva studentlivet. Jag träffar mina handbollskompisar och vill inte leva studentlivet längre utan BARA spela handboll. Man läser sporten och vill bli proffs. Det är visserligen en bestående dröm men ja, ni fattar grejjjen. Jag vill göra allt! Helst samtidigt =) Undrar hur många listor jag gjort på vad jag ska ha hunnit med innan 30 år. Eller tom vad jag ska ha hunnit med innan jag dör. Dom listorna är långa vill jag lova... Allt från jordenruntresor och proffsspel till att kunna lira gitarr eller måla en tavla. Bo mitt i stan OCH bo ute på landet samt ha sommarstuga. Skaffa en jobbkarriär samtidigt som jag njuter av livet och tar varje dag som den kommer.

Det går inte ihop, det hör ni ju, haha...
Men huvudsaken är nog att man har drömmar och att man förverkligar de man brinner mest för.
Samt att man har kul under tiden =)


På väg ut i världen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback