Må bra saker

Här fanns förut en bild som mamma tvingade mig att ta bort. Den var i bikini på långt håll. Löjligt anser jag (men ändå lyssnar jag :s)

Sitter hemma i myskläder. Nu för tiden ser jag ut som en vandrande reklampelare för Adidas. Känns inte som att jag bär något annat än deras kläder. Kanske beror på att jag går hemma på dagarna och slappar och inte behöver klä upp mig...

Jesper och en fin tjej som börjat hänga här en del har bakat kladdkakemuffins. Gaaadh vad gott, men kommer jag äta en? Nej, absolut inte. Är nöjd med min kropp som den är och behöver inga extrakilon. Men för att återgå till den fina tjejen så ska jag "kompisragga" lite mer på henne nu ikväll för hon är chill som fan =)

Kom hem från en milsrunda nyss. Kanske har förbättrat mig lite ändå. Kändes lite lättare att springa idag. Igår blev det lite mer intervaller. Sedan försäsongens start har jag beslutat mig för att jag inte tycker om löpning, men jag kan ju inte neka till att man mår väldigt bra efteråt. Appropå att må bra så hade jag under Kelles fest ett sådant där djupt, ska vi kalla det fyllesamtal? Men faktum är att jag tog åt mig en hel del. Man tar åt sig mer när andra än sin egen mamma säger saker. Förlåt mamma, men så är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback