Min helg

"Ujuj" vad jag har bloggat dåligt under helgen. Vad ska jag säga?
Har umgåtts med Emma sen i fredags. Vi hade den sjukaste utenatten på länge trots att jag druckit två öl. Det var omgivningen som gjorde den sjuk. Det är fan så mycket skumt folk det finns alltså. Efter en så kallad "catfight" på Mcdonalds, där jag stod med händerna på ryggen blev vi lurade att förgylla två australienares semester med en puss. Detta efter 10 minuters övertalande. När de fått sina pussar börjar den ena snacka svenska. SNACKA OM BLONDA OCH LÄTTLURADE! Piiinsamt! Tvekade fan på att skriva det i bloggen men måste nog bjuda på den trots allt. Emma fick efter det låna ut sin Cola till en Ylletröja-kille som sen trodde han skulle få med henne hem på oanständigheter. Då fick vi nog och tog en taxi hem. Chaffisen lyssnade på techno och var riktigt chill.

Igår blev det en helmysdag. Vi åkte ner till Varberg där vi drack kaffe och promenerade. Sen åkte vi hem och käkade och såg kassa filmer.

Nu blir det gymmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback