Nöjd

Självklart blev det en jobbig dag på jobbet. Vad annars efter den morgonen liksom :S
Men vet ni vad foxs! Jag är nöjd som fan ändå. Har jouren inatt och sitter nu här och filosoferar lite. Ska strax se "Hos mig halv åtta" eller vad det heter och bara ta det lugnt (hoppas jag).

Är nöjd trots denna dag bara för att jag som tidigare nämnt har sjukt mycket motivation just nu. Jag är motiverad vad det gäller bra mat, skola, städning, träning- ja det mesta :P Och det är nice!
Fast nöjdheten kan bero på en sak till. Jag upptäckte att jag inte alls har noll kronor på kontot =) Jag hade 127 =) Det är en betydlig skillnad! LYCKA :P Haha
Trallala la la


Helt förbjudet egentligen att lägga in bilder på sin mat. Det gör man bara inte i sin blogg men vafan. Jag mååååste ju bara visa hur grym jag är ibland =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback