Rensat ut

Har fått bockat av en hel del från listan idag. Christoffer (min kusin) ringde nyss och frågade om jag var ute då han och hans tjej samt lite kompisar befann sig i Linné. Jag blev nästan lite sugen tills jag kom på att jag är helt slut efter att ha hållt ett sjukt tempo hela dagen. Nu ska jag slänga mig i soffan och se sista timman på American Pie som går på kanal 6. Kanske skulle ta en kopp te med. Vilken typisk bloggare jag är va :P haha...



+ nån låda till. Japp, det tog ett par timmar att få ordning på den garderoben men nu är den rensad och jag fick bort fyra kassar =) Mycket starkt jobbat av mig! *Applåder!*

Kommentarer
Postat av: Anonym

ujuj de va möcke saker

2009-07-22 @ 12:48:51
Postat av: Christoffer

Du e en sån "banger"

2009-09-19 @ 17:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback