Tröttpigg

Har börjat känna mig full av energi igen. Visserligen är jag för tillfället väldigt trött men jag känner mig motiverad! Motiverad för hösten, tro det eller ej. Jag är ingen "hemma-mys-människa" som gillar hösten och vintern. NÄJ, jag trivs allra bäst på våren och sommaren. Då lever jag :P På vintern lever jag nog bara för handbollen tror jag. Det är tur att handboll är en vintersport för annars hade jag nog gått i idé för flera år sedan.

Men i vilket fall som helst så får jag gjort saker och på fredag ska jag till skolan och jag ska börja plugga på allvar nu! Wiiie! För jag har inget jobb till hösten och då är det ett ypperligt tillfälle att faktiskt ta tag i studierna. Ska börja med att plugga till och plugga upp så att jag kan komma in på vad jag vill till våren/nästa höst.

Motivation var ordet! Trots noll på kontot och ingen solbränna alls känns det kul med lite nytt =)

Kommentarer
Postat av: Lillen

På fredag blir det att se på knäckbrödsdansen (TV4 Talang) live.

Kommer du och hälsar på??

Kram

2009-07-22 @ 13:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback