Ni betyder mer än vad ni själva begriper tror jag...

Jag brukar ha ett outtalat "ingen nämnd-ingen glömd"-tema på bloggen men just ikväll sitter jag och funderar på hur mycket jag faktiskt älskar mina närmsta vänner.
Du, liksom jag har säkert också insett att det finns människor i ens liv som består oavsett hur lång tid som går eller vad som händer. Vänner och bekanta kommer och går...Man kan ha hur många vänner och bekanta som helst men hur många riktigt nära kompisar har man egentligen? Jag har fyra!!! Fyra stycken som jag älskar över allt annat. Jag tycker att jag är oerhört previligerad som har nästan en handfull. Detta är personer jag känt i hela mitt liv eller i alla fall i närmare tio år. Dessa fyra personer förtjänar lite extra uppmärksamhet tycker jag =) Dom skulle aldrig tveka att ställa upp närsomhelst. Jag skulle aldrig tveka på att ställa upp för dom. De finns alltid där! Jag kan gråta eller skratta obehindrat med dom. Jag kan berätta allt utan att skämmas eller utelämna detaljer. Jag kan berätta precis vad jag känner och dom lyssnar... SNYGGAST är ni också! Helt sjukt vad ni är bra! Hur kan jag ha haft sån tur???

Sandra, Camilla, Emma och Jesper, ni är mina absoluta ögonstenar!
Ni har en stor del i mitt hjärta och kommer alltid finnas i mitt liv! Jag älskar er <3


Sandra. Hur många år är det? 11-12? Du är fin, du är vis och du får mig alltid på bra humör och på rätt väg när mitt liv är på väg rakt åt pepparn! Finns inte ord för hur mycket jag tycker om dig!


Camilla min danska skatt, vars dotter jag även är gudmor till. Vad ska man säga? Kärlek...


Jesper, min tjejmagnet till lillebror. Finns ingen jag är stoltare över än dig!


Och sist, men inte minst min Emma. Är uppväxt med dig. Känner inte till något liv utan dig? Vad skulle jag göra? Du är min egna syster....

Kommentarer
Postat av: Emma

Fan Sara,nu sitter jag här med tårar i ögonen på jobbet... Du är underbar! Jag älskar dig.....Nu och för alltdid...

2009-07-24 @ 08:50:49
Postat av: Anonym

fint :)

2009-07-24 @ 12:17:24
Postat av: Sandra

Åh, lilla hjärtat! Kanske är det bara jag som e blödig, men det började vattnas i ögonen på mig. Du är för underbar:D Love ya

2009-07-24 @ 17:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback