Bk Heid

Det tog inte lång stund innan motivationen infann sig från det att jag parkerade bilen utanför hallen. Jag måste säga att det känns lättare då andra också "klagar" men det skönaste är att man har ett helt underbart lag som bryr sig och som peppar en. Bk Heid, fy vad ni är bra! Alla tjejer, fy vad jag gillar er! Och fy vad jag gillade handbollen idag. Löpningen kan ju disskuteras, as usual men vad gör det egentligen då det är handboll som är det huvudsakliga? Självklart är jag införstådd med hur viktig fysen är men i slutändan handlar det väl egentligen ändå om handbollen? eller?
Strunt samma. Lina, Carro, Hultas, Frida, Ino, Jerry och alla andra, ni ska ha tack för att ni finns på träningarna bara och är så goa!

Bollklubben Heid!


Samma bild som häromdagen men hittade ingen annan på mammas dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback