"borta" bra men hemma bäst

Trodde nästan aldrig den dagen skulle komma att Askim känns som hemma. Hemma hos mamma och pappa i Åsa är ju hemma. Det är det dock fortfarande men det finns heller inget bättre än att komma HEM till mig efter att ha varit iväg några dagar. Så skönt att ha sin egna dator, ligga å slappa framför tv:n och (tro det eller ej) småfixa med tvätt och liknande.

Sitter och försöker planera lite med Sandra vad som ska hända i sommar. Jag vill till Hultan nån dag eller två. Emma är på. Måste se Kings of leon. Sandra å jag snackar Bergen, Gotland osv. Jesper och jag pratar Grekland. Kan livet bli bättre? Till hösten gäller ju studier också kanske. Har en ny ide nu, mohahaha...

Snart, Säsongsavslutning av Söndagsparty som gästas av Håkan Hellström. Och jag har köpt Ben&Jerrys =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback