Det finns inget bättre...

... än att bada i tjugo gradigt vatten efter en mil i solskenet. Egentligen är det fruktansvärt tråkigt, tungt och BLÄ att löpträna men ändå gör man det frivilligt (kan ju disskuteras om det är frivilligt i och för sig). Kan det bero på att man mår så bra efteråt? Antagligen är det därför.

Det ska bli sol i veckan =) Jag tänker bli brun! Sen är det sista tränigsveckan kollektivt också. Cooper på torsdag. Denna gången på Slottskogsvallen. Hoppas verkligen på att sänka mig, annars lägger jag ner löpningen helt och hållet. Jag kommer sänka mig!

På lördag ser det ut att bli utgång. Ska nog till "Park" med Sheila och Jen (?). Kan ju bli kul. Det var länge sedan jag var ute.

Just det ja! Grattis på födelsedagen Englund "Snusarn"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback