Det regnar fortfarande utanför mitt fönster

Det är Juni och det regnar.
Gyllene Tider sjunger "Juni, Juli, Augusti- vindarna är varma då" Men fuck no! Det är svinkallt och sjukt tråkigt väder.
Ge mig sol!

Har sovit tio timmar inatt och ändå är jag trött. Beror nog på att man är så sliten nu tror jag, samt solbristen då såklart ;-) haha... Har ägnat en och en halv timma åt att få ordning på alla nummer och kontaker i min nya telefon. Har ju kvar samma nummer men har bytt till abonnemang så jag fick inte med alla nummer från det gamla sim-kortet till det nya och det mina vänner var en krånglig historia. Men nu har jag rensat och fått över de flesta =)

Det ser ut att bli en slapp dag fram till träningsstarten 16.30. Vi kör spinning 50 minuter och sedan styrka 60 min. Styrkan vet jag kommer bli ännu sjukare än förra fredagen så det är bara att ladda upp ordentlig med mat och så...

Sedan ser det ut att bli Timbuktu på Liseberg ikväll. Inget roligt väder för det dock, men allt går om man vill =) "Finns inga dåliga väder- bara dåliga kläder"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback