Ett ryck

Jag har fått ett ryck!
1 juni och måndag på en och samma dag. Det måste ju betyda nystart på någonting. Denna gång har jag tänk att förbättra min kost. Jag äter bra sedan tidigare men ska från och med nu ha totalt godisförbud och börja äta ännu mer frukt och grönt. Så idag har jag varit och köpt en mixer och massa frukt och grönsaker, det för att kunna göra drinkar av =) tänkte fråga lina om jag får låna hennes bok med recept också...

Jag måste ju visa min skönhet! En rosa mixer!!! Wiho =) Men mest är bilden till för att visa mamma att jag faktiskt köper nyttigheter trots att jag bor själv! Hon trodde nämligen jag skulle vara för snål för det...

Kommentarer
Postat av: 70000 mil bort

jag ger det en vecka! ;)

2009-06-01 @ 16:04:40
Postat av: Lina

Klart du får låna den vettu =)

Hoppas jag kommer ihåg att ta med den till träningen imorrn bara:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback