Glad

En rätt soft dag.
Började med att jag vaknade av mig själv fem minuter innan klockan ringde, dvs fem i sju.
Befann mig på gymmet 08.00 och vid tjugo över trillade Maja och Lina in. Mycket trevligare med sällskap bland vikterna =)

Jobbat hela dagen efter det.
Har kollat fotbollen lite grann såklart.
Sverige vann. Det var bra.

Sitter med hårinpackning i. Det där håret på bilden till höger, hade jag inte tackat nej till direkt. Tänk om man hade så mycket och coolt hår. Det ska jag skaffa i mitt nästa liv. Då ska jag typ bli afroamerikan eller nått.

Och så är jag jäkligt glad över att jag fick tillbaka skatten idag =) Man kanske inte pratar pengar öppet? Vad vet jag :S men det var rätt mycket.
Så det var jäkligt skönt må jag säga!

Något som man kanske kan säga är både skönt och väldigt oskönt är att vi typ är så nertränade vi bara kan bli nu. TUNG träning och man är konstant trött. Trött i kroppen och i huvudet. Jag vet ju att det ger resultat. Förhoppningsvis, haha! Men försäsonger är tunga. Det är ett faktum!

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Grymt jobbat med träningen gumman det känns tufft nu men det kommer att bära frukt under hösten tro mig!!Det där med afroamerikan vet jag inte om jag tycker du skall satsa på! Tycker du är helt ok som du är.

kram Pappa

2009-06-10 @ 23:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback