Jag är "tuff" och lite ursäkt till lagkompisar

Sandra om Massa onödig fakta för er som gillar mig =):
Jag tror du kan bli astuff i den blommiga klänningen tillsammans med din jeansjacka och ett par klackar:D Längtar till midsommar, tur jag har dig!

Sådana kommentarer gillas =) haha!

Fick en "uppläxning" av Hultas idag. Hon sa åt mig på skarpen att jag måste ta tag i MatteB nu. Jag lovar Hultas, jag skaaaa! Men jag kommer typ ringa dig jämt så du kommer tillslut inte orka med mig mer.'


Handbollen gick kasst idag. Sådana dagar har man men när jag inte ens kan passa är det segt. Borde typ be Carro och Micka om ursäkt för det kändes som att det var dom två som var mest utsatta för mina kassa pass. Typ offer. Men ta det inte personligt! Haha, nä men skämt åt sido.

Löpningen gick dock bättre idag. Men då behöver man ju inte tänka. Men tror handbollsprestationen kanske beror på att det är första dagen idag. A, jag är inte den som är den med privata saker men ni fattar. Kan vara svårt att fokusera ibland då. Då är det bättre med fys som man inte behöver tänka under just den veckan.


Kommentarer
Postat av: Hultas

Du får ringa å fråga hur mycket du vill, bara du ser till att ta tag i matten nu!

2009-06-09 @ 23:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback