lugn och ro

Ingen hets. Förut "hatade" jag att bo långt ut på landet. Nu älskar jag att vara här! Kanske är skillnad när det bara är för några dagar. Har haft ett mycket "givande" dygn. Givande kan ha varit fel ordval men skönt har det varit i alla fall. Hela familjen+ Sandra samlad igår. Käk och jordgubbar med glass sedan ett sådant där "girltalk" som förr i tiden. Gillas! =)
Dagen idag har spenderats med Sandra och Jesper vid poolen. Har nog fått lite färg ändå! På eftermiddagen åkte jag och Jesper ut till Sisjön och sprang två varv. Kändes bra att för en gång skull inte vara sämst i spåret ;-) haha...


Hämtade mamma i Askim och är hemma igen för att grilla. Känns som att jag isolerar mig från omvärlden när jag åker hit typ men det är så skönt =) Har inte ens med mig datorn liksom! Wow... PS3 har dock fått följa med och lir ikväll väntar =) Föressten kna jag typ inte ens vänta på att The Sims3 ska komma ut till PS3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback