Massa onödig fakta för er som gillar mig =)

Hoppas innerligt på fotboll som uppvärmning idag på träningen. Sedan tror jag det är intervaller efteråt. Tack för det! Och jag är inte ironisk nej. Jag behöver faktiskt intervaller och känner för det idag (nu tog jag i så jag nästan sprack).

Jag har börjat fundera jättemycket nu. Mamma väckte en del tankar hos mig igår. Jag tänker inte berätta vad, mer än att det handlar om framtiden och utbildning.  Ser ut som att min dröm ändå kan bli sann...

Fick igår ett mejl från den amerikanska advokaten, om ni kommer ihåg honom. Han kan ju "the rules" iaf och väntar några veckor med att höra av sig. Jag har dock inte svarat. Vad ska jag säga honom liksom? :S En liten update för er som undrade vad som hände där.

Lyssnar på Abba och funderar på om jag ska diska eller ta tvätten först... Hmm svårt val! haha...
Ska förbi torget också och lämna tillbaka en kjol som jag ångrade i allt shoppande de senase dagarna...

Kolla bara här:
(Tror jag gått in i ett missbruk eller något...)


Råkat handla lite den senaste veckan =)
Jespers kommentar "Asså, den där blommiga klänningen Sara... Jag hade ju då aldrig stött på någon med en sådan. Du ser ju typ ut som fyra år i den" Tack för den liksom...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tror du kan bli astuff i den blommiga klänningen tillsammans med din jeansjacka och ett par klackar:D Längtar till midsommar, tur jag har dig!

2009-06-08 @ 18:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback