Mot Frölundatorg

Vaknade med sådär ont i ryggen som jag får ibland. Kände av det på träningen igår men det funkade ändå. Jaja, får se om det går över, annars får jag väl ringa knäckaren!

Hittade massa snyggt på Bubbleroom igår men av erfarenhet vet jag ju att man nästan alltid går back av att beställa på nätet om det är något som inte passar och man är tvungen att skicka tillbaka. Därför funderar jag på en tur till torget. Vill hitta något liknande den här kjolen som finns i både svart och vitt på nätet:
Nu ska jag ut på jakt!!!



Föressten! Jag har kommit på hur man kan göra apelsinjuice här hemma. Jag har ju ingen juicepress men så tänkte jag att man kunde använda mixern. Det gick inte... Blev bara världens gegga. Men, när jag rotade runt lite i lådorna hittade jag ju min potatispress!!! Går sjukt bra att pressa geggan i och vips har du apelsinjuce!!! Fiffigt va :P (jag hör verkligen hur tråkigt mitt liv verkar, hahah)

Kommentarer
Postat av: Emma

Finns liknande på lindex :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback