Ny dator?, cooper, tester, rehab och Dalarna.

Min dator gör just nu sina sista dagar. Tror det är dags för en ny. Hoppas jag hinner rädda allt som ligger på den bara. Alla bilder liksom :S Att förlora dom hade vart en STOR förlust!
Detta innebär att jag bloggar från min mammas daton nu när jag typ flyttat hem igen. Ni ska se mitt gamla rum, det ser ut som att jag bor här igen liksom, haha... (undra hur mina krukväxter hemma i stan mår egentligen?)
Detta gör också att det blir tråkiga textinlägg då jag inte har en massa roliga bilder på denna datorn.

Idag är det varmt ute. IGEN! Jag hade hoppats på moln, 15 grader och lite duggregn. Varför? För att vi ska springa cooper på Slottskogsvallen. Usch. Jag hatar verkligen cooper. Men man får väl tänka på att det är max några minuter av ens liv. Några var kanske lite i underkant, men i det stora hela är det ju inte många minuter.

På fredag har vi två (?) pass på gymmet där Palicka och tydligen också Patrik Sjöberg hänger. Och på lördagmorgon är det tester i gymmet som gäller. Där ser man.

Nu ska jag gå ut på altanen och köra rehabövningarna för min baksida och för axlarna. Detta ska göras i solen, men sen ska jag in och gömma mig igen för att inte få solsting eller nått. Kan ju i och för sig vara en godkänd ursäkt till att inte springa ;-) Nä, skämt åt sido.
Och du "Lillen" är du någon som driver med mig?
För nu är jag nyfiken som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback