På jobbet

Postat av: Carro "leffe"

ursäkta sara meeeen!! Kungshamn är så jävla värt på midsommar och du e sjukt bitter. kan säga att du missar nått jävligt roligt!!!!
midsommar i kungshamn 4-ever!!! haha

 

Jag är nog bara bitter, haha. Visste inte att du var i Kungshamn just Carro ;-) Men kanske värt nästa år då? ;-) haha... Känns ju sådär när man snackar med Snusarn dock och han sov femtio meter från platsen där han på Öland blev mördad :S

Erkänner att jag är sjukt bitter på denna midsommar. Den sög! Tre bra saker hände dock. Jag spenderade den med bra människor. Sheila hade en ännu sämre midsommar (skadeglädje är den ända sanna glädjen) och filmen var grymt bra.


Nä om jag skulle hoppa i säng. Är på jobbet och slutar 12.00 imon. Ska försöka komma hem fort så att jag kan soooola! Ska ju tydligen bli fint väder nu ett tag framöver =) Jippi!

Föressten såg jag American Psyko nyss på nån filmkanal. Den var ju helt sjuk. Jag vet att jag är efter som inte sett den men gaaadh. Asså vissa filmer förstår jag mig bara inte på :S

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback