Proffs i gymmet

Vem kommenterar i min blogg under namnet "Lillen"? och är från Ludvika eller möjligtvis Dalarna.
Jag blir så nyfiken. Och som svar på din fråga så blir det ingen räls. Jag är för gammal och orkar inte bråka mer med tandvården i Halland och i Göteborg.

Nu till dagens viktiga!!!
En helt vanlig gymmorgon idag. Jag möter Maja och Lina, som vanligt och vi kör på lite lugnt. De klagar över träningsvärk och allt är frid och fröjd, TILLS utlandsproffset Andreas Palicka kommer in och sätter sig på cykeln. Kände mig helt plötsligt som 14 år igen och vi gapade nog lite väl mycket. Men nu vet vi ju att Palicka rehabar på vårt gym. Det är lite ball. Måste nog börja hänga där ännu mer.

Kommentarer
Postat av: Lillen

Hej!

Du får tids nog veta vem jag är...

Du är både snygg och smart, en farlig kombination!!!

Hittade dig, eftersom du spelar handboll.

Kram

2009-06-25 @ 09:39:26
Postat av: Frida-bj

Och Patrik Sjöberg också ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback