RUTINER

Idag har jag varit duktig =)
Ledig men gissa vem som var uppe vid åtta ändå! Me!
Det är ingen ide att vända på dygnet eller nått för när det bara är handboll och jobb som gäller så är det bästa som finns RUTINER! De mesta av mina dagar börjar med frukost efter det träning sedan mat, vila eller/och jobb och sen träning på eftermiddagen. Efter det blir det hem och få i sig lite mat samt lite TV eller msn. Roliga dagar liksom! HAHA! Men som sagt, det kommer förhoppningsvis ge resultat =) Och jag lägtar så efter nåsta säsong och matcher igen nu!

Idag har jag i alla fall varit ute och gått en promenad på cirka en timme, jag har handlat, jag har storstädat och jag har tvättat! Tänk vilken hemmfru jag kommer bli va :P Först till kvarn ;-)


Titta vilken härlig bild jag hittade. Vigge, Brikell och Degen i min säng på valborg 06? 07? Det var tider det =) HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback