Sandra, my matchmaker

Sandra skulle bli en perfekt matchmaker åt mig. Hon vet precis vad jag gillar. Hon måste dock bli mer framåt och ta reda på mer. Detta måste jag skola henne i.

Sandra   | Sommarlov! säger:
föresten hittade eller en av andre å lises kompisar som e här e din typ verkligen
Sara1 säger:
asså?
Sara1 säger:
tell me
Sara1 säger:
norrman?
Sandra   | Sommarlov! säger:
yes..han verkade väldigt energisk, han e från oslo typ kanske närmare 25 och rödhårig
Sara1 säger:
ååå
Sandra   | Sommarlov! säger:
stian tror jag han hette
Sara1 säger:
snygg?
Sandra   | Sommarlov! säger:
helt ok...
Sandra   | Sommarlov! säger:
kanske har en bild som du får se när jag kommit hem...
Sara1 säger:
idrott?
Sara1 säger:
fotboll?
Sandra   | Sommarlov! säger:
fast jag fattade det som om han kanske bara skulle stanna här 2 veckor till
Sandra   | Sommarlov! säger:
njae...det vet jag inget om
Sara1 säger:
jaha
Sara1 säger:
aja
Sara1 säger:
vart ska han sen då?
Sandra   | Sommarlov! säger:
vet inte...eller så var det jobb han hade i 2 veckor till...men om han skulle dra så e det väl till oslo
Sara1 säger:
okok
Sara1 säger:
men sandra, du måste FRÅGA sånt
Sara1 säger:
du kan inte bara anta en massa saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback