Skulle inte bangat Nicklas Bendtner

What a day!
Har spenderats i Ullared med Jennifer och Jenny.  Vi ägnade X antal timmar med att springa runt i varuhuset. En expedit kaxade mot oss och Jenny bitchade tillbaka som fan! You go girl! Sedan spenderade vi lite tid i affärerna runt omkring. Speciellt skoaffärerna och ännu mer specifikt barnavdelningarna. Sötaste att dom två har mellan 32-35 i skor va! Sjuuukt små fötter. Mätte med min 41a och deras fötter är typ hälften så stora som mina. Galet!



Fotbollsmatchen mellan Sverige och Danmark.
Kommer sitta och drägla över Zlatan och Bendtner!
Bendtner är typ samma ålder som mig och lirar i Arsenal (in my heart). Mäktigt!  


Kommentarer
Postat av: 70000 mil bort!

Men ingen av dom slår väl mig? ;) hehe

2009-06-07 @ 03:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback