Trevlig fucking midsommar

Överskattade högtid! Bitter sitter jag hemma med mamma, pappa och Emma. Vi bojkottar midsommar. Vad är grejen egentligen? Ska vi fira att det börjar bli mörkare igen? Att vi går mot höst och vinter? NEJTACK! Idag är en deppdag och en ursäkt att supa. Jag tänker på all fylla runtom i Sverige idag/natt och inte att föringa, hela helgen.

Jag har inte sett en midsommarstång eller en midsommarkrans på hela dagen. Min klänning hänger kvar på galgen för att gå till Trädgår´n på midsommarafton känns bara patetiskt. Då är det fan bättre att sitta hemma =) Ska kolla på "Vi hade i alla fall tur med vädret-igen"  och tröstäta ännu mer.

Om några år ska jag fan fira midsommar ordentligt. Utan tonårshysterin och fyllan. Jag ska fira midsommar med pojkvän, familj och vänner på landet eller vid havet med midsommarstång, dans, små grodorna, säckhoppning, kransar, blommor i överflöd, sill, potatis, jordgubbar med grädde och nubbe. Jag vill fira midsommar! Men hur kul är det i den här mellanåldern liksom? Antingen sitter man hemma med föräldrarna eller så går man ut och super! Då är det första alternativet sjukt mycket mer lockande. Tylösand, Smögen, Öland och Kungshamn på midsommar? Nejtack!
Jatack till en mysig högtid med vänner och familj.

Kommentarer
Postat av: Carro "leffe"

ursäkta sara meeeen!! Kungshamn är så jävla värt på midsommar och du e sjukt bitter. kan säga att du missar nått jävligt roligt!!!!

midsommar i kungshamn 4-ever!!! haha

2009-06-20 @ 23:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback