Tvättstugebov

Jag är en tvättstugebov. Jag tvättar nästan alltid efter att tvättstugan "stängt" klockan 20.00. Jag menar, sålänge ingen skäller på mig tänker jag fortsätta med detta =) Funkar perfekt för mig. Man kommer hem från träningen, maskinerna är lediga (såklart, eftersom det är stängt, haha) och man kan slänga in sina äckliga träningskläder så dom slipper ligga i badrummet och lukta eller mögla, haha...

Om någon kommer på mig så är jag nog inte sen att inföskaffa en en tvättmaskin (om jag hittar någon som får plats hos mig). Då hade ju Samsungen till vänster inte vart fel. Cool design som fan! Har ju snart alla teknikprylar från Samsung. Samsungan börjar nog bli min vän. TV, dvd, telefon you name it!

Behöver jag näma att jag är trött?
Tror jag skulle behöva någon som fanns hemma hos mig när jag kom hem på kvällarna. En som stod med maten färdig. Som tvättade kläderna medans jag duschar. En som masserar min onda kropp och som kan diska och springa alla småärenden å jag slagit mig ner i soffan =) En pojkvän hade vart bra! Eller föressten inte! En slav passar nog bättre =) En slav ska jag skaffa mig! Vet du vart man får tag i en sådan så hör av dig!

Fullsäckat schema imon då jag ska till gymmet, på möte, hämta nya löparskor, brottarträning och sen hem till Åsa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback