U21

All heder åt våra U21 killar! Vilken upphämtning! Trots förlust har de ändå gjort en riktigt bra insats =)
Fast det suger att ha åkt ut, måste jag säga.

Sitter ensam hemma. Ska ha gymtester tidigt imorgon och sen är det jobb på det, så det ser ut att bli en väldigt lugn afton ikväll. Tur att Tyskland-Italien går på tv nu också då. Annars hade jag nog börjat gråta.

Sänkte mitt cooperresultat 40 sek igår. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Visst, 40 sek förbättring är 40 sek förbättring men jag borde ju kanske haft 1min och 40 sek för att vara lite nöjd. Jaja...


Ett glas vin med Katti, Nathalie och Sheila på La Sombrita på Linnégatan igår. Galna brasilianare där! =)
Blev uppraggad av en 50+are med. Hans "kompis" kom och knackade mig på ryggen och frågade om jag ville sitta med dom och "vara lite social", som han uttryckte sig. OSMAKLIGT! Jag vet inte riktigt, men har dom ingen känsla? En öl för mycket är ingen ursäkt och jag är inte ett dugg smickrad. När en gubbe, rent ut sagt, vill ha kontakt helt seriöst så måste jag säga att jag typ bara vill spy. Kunde faktiskt inte ens vara trevlig mot "vännen" då jag bara blev förbannad. Han kunde vart min morfar eller farfar liksom. Perverst, osmakligt och äckligt!
En gubbe ville ha kontakt med mig som är 20 år igår. Sjukt! Tänk vad mycket sjukt det finns i världen. Inte kontigt att barn, flickor och även pojkar blir våldtagna, misshandlade eller på annat sätt skadade då man inser hur perverst folk det finns.
Han kanske bara ville vara trevlig. Han kanske bara ville snacka ett par ord då jag såg trevlig ut. Jag är inte den som är den. Jag snackar mer än gärna och är open-minded. Har inte så mycket fördomar, MEN när man öppet uttrycker att man vill ha kontakt så är det inte okej. Han vet också att jag är minst 30 år yngre. Det hade vart okej om de började snacka fotboll med oss (OSS, för jag var faktiskt med mina vänner) och om det stannade på den nivån. Chittchatta lite med folk är alltid trevligt oavsett, men snälla kom inte fram till mig och "ragga" om ni är över 30!

Kanske gör en höna av en fjäder nu men jag tycker faktiskt inte det är okej. För att uttrycka mig grovt, så fine om ni pervon har era Slits-runkombjekt men för sjutton håll det på den privata nivån. Vi vill inte ha uttnyttjande och äckligheter!

Aja, vi drog till Deja Vu i Vasa. Jag fick gliringar av bartendern för att jag endast beställde in vatten. Dom tjänar inga pengar på mig när jag är ute liksom, haha. Men så mådde jag ju bra också när jag vaknade upp jämter Sheila i min säng i morse. Hemmamatch vafan ;-) Det bar ut till Askimsbadet för sol med henne och Armin.

Sen spinning+bodypump på gymmet. Sen fotboll och nu sitter jag här och skriver min resumé av det senaste dygnet, haha...

Just det! Mickael Jacksson är död om det undgått någon.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha,jo tack jag fick reda på det kl 12 i natt ;)

2009-06-27 @ 00:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback