För er som är intresserade! Alltså, mamma, mormor, Levve, Hultas och Lina typ ;-) haha

Spinning och kroppsstyrka stod på schemat idag. Chill tänker man då (inte för att det är lätt utan för att man föredrar vissa träningar mer än andra) Det borde man inte tänkt...  Spinningen kan man ju såhär i efterhand ses som uppvärmning och styrkan var nog det jobbigaste styrkepass jag kört utan att ta till vikter. Idag var det smärta! Miner, "skrik", svett och närapå tårar under en timma! När jägarsitsen med en kompis vikt på benen, körandes triceps känns som vila är det rätt tungt tror jag. En ben/höft/rumpövningar var så smärtsam att jag trodde de flesta skulle börja lipa. Ingen ger ju sig heller trots att det känns som att någon under första tio sekunderna kör in en kniv rakt in i höften på dig och så ligger du där med den i, i tre-fyra minuter. Om jag kommer upp ur sängen imorgon är jag otroligt nöjd. Är det tuff träning eller är vi klena? Tror det är rätt tufft just nu faktiskt! Om inte blir jag ledsen, för jag vaknar var och varannan dag och känner mig som 80 år i kroppen... Så springer jag inte cooper på en bättre tid veckan efter midsommar blir jag otroligt missnöjd.

Dags för sängen... Puss

Kommentarer
Postat av: Frida-bj

eyyyy, frida björkroth också ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback