Vädret gör rätt mycket


Nu är jag helt plötsligt viktig!
Ingen liten fjantig "timmis" längre som ingen litar på, nä nu får jag gå på APT-möten ser ni! A, i alla fall idag, haha... Möte inför sommaren.
Möte med timvikarierna för att uppdatera så egentligen var det nog inte så speciellt. Ville nog låta lite mer viktig än vad jag är. Men en dag, då jäklar ska jag bestämma =) Ser ut att bli en sommar likt alla andra. Jag trivs där och det är tur att jag har Armin och co. som livar upp! Han ska börja på sin masterutbildning på Handels nu till hösten. Hur coolt är inte det? Vissa tar ju tag i sitt liv, till skillnad från andra, hmmp... HAHA! Aja, han är ju faktiskt två år äldre också och om två år kanske jag är en bit påväg också (vilket är högs osannolikt, men man vet ju dock aldrig).

Annars en dag likt alla andra. Färdigäten för att slappa lite innan brottningträningen som står på programmet idag. Är lite rädd. Kommer ju ihåg de hemska brottningsträningen från Aranästiden då vi körde det varje onsdag under försäsongerna. Jösses vad jobbigt det var!
Annars är det hem till Åsa ikväll som gäller. Tror Sandra följer med också. Trevligt, trevligt. Paris Hiltons "my new BFF" och U21-EM står på mitt önskeschema ikväll =) Imorgon står det steka på altanen och kanske ett dopp i poolen på samma schema och behöver jag säga att livet är så bra det kan bli för tillfället?


Kan inte bli bättre än såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback