I valet och kvalet dagen

I väntan på att golven ska torka funderar jag på:
Ska jag sola eller inte?
Ska jag ha jeans imon eller inte?
Det är dom stora frågorna just nu.

Sola behöver jag verkligen för att se fräsch ut men samtidigt, är det värt det? Jag har ju bestämt mig att lägga ner sånt just på grund av hudcancerrisken. Jag har solat sjukt mycket vissa vintrar och känner nu att jag nog borde lägga det åt sidan. Nä, det får bli smink så in i vassen i morgon istället för cancerrören.

Sedan, kan man ha jeans på en arrangerad kväll på Berså? Jag vill ha mina nya Replay men går det verkligen hem?
Om man klär upp dom med klackar och smycken borde det väl funka?

Klockan är 11.11. Någon tänker på mig...

Sedan hade jag velat ha ett sådant där coolt "pannband". Får nog bli en liten tur på torget idag innan träningen.

Kommentarer
Postat av: Sven-Erik

Du verkar vara en smart tjej som fattar sambandet sola och hudcancer

2009-03-15 @ 12:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback