Jag är otajmad

Jag är otajmad som vanligt.
Vilken solig dag liksom. Vi bestämde oss för en lång promenad på jobbet. På med kläder och ut i solskenet. Då gick solen i moln, men vi traskade på i hopp om att den skulle titta fram igen. 50 minuter senare kom vi hem utan att ha sett solen glimta fram en enda gång. Vi gick in och och satte på kaffe. Och vad tror ni? Självklart kommer solen tillbaka när vi kommit in.

Nä, annars händer nog inget speciellt. Händer det något i ert liv eller? Eller varför frågar jag? Får ju typ en kommentar på vart tionde inlägg så... (inte alls bitter eller så)

Kommentarer
Postat av: FridaBj

Nja, det är väl som vanligt, träning, skolan och bloggar.. Jag brukar också skriva frågor, men känns som att dom brukar missa att läsa frågorna, för dom kan väl inte läsa frågan och sen inte svara, eller ? Hmmm... :D

Postat av: mormor

Händer nog mindre i mitt liv än ditt, men det är väl så det ska vara. Hoppas du är hemma någon dag eller kväll vi tänkte vi skulle hälsa på dig men dina dagar ser ganska fulltecknade ut. Ha det bra , älskar dig gumman

2009-03-18 @ 12:45:01
Postat av: Anonym

fast jag läser! även om ja inte kommenterar jue

2009-03-18 @ 16:52:04
Postat av: Lina

Jag vet precis vad du menar, men vad ska man göra åt det? Så du gymmade inte heller igår? Jag sprang runt som en galning på stan och letade present.. Hittade en liten grej iaf, måste bara hitta ngt mer, har ingen anning om vad dock så vi får se om jag löser det:P Ses på träningen i kväll.. =)

2009-03-19 @ 08:50:53
URL: http://linaverra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback