Maskerad

Jag var på inflyttningsfest/ födelsedagsfest/ maskerad i lördags. Jag hoppas inte att mitt humör, som inte var det bästa lös igenom allt för mycket. Det var en trevlig tillställning :p trots att jag var tråkig och var nykter, ej utklädd och drog hem runt tolv. Handbollen har alltid påverkat mitt humör varesig ja vill det eller inte.


De gick ju in för maskeraden i alla fall.


Födelsedagsbarnet (med betoning på barnet)


Presenter fick han också...


Fotboll på TV.


Charader! Jag var en hund. Jag charadade även en actionhjälte i en annan omgång. Då var det ingen som listade ut vad jag var trots bomber, pistoler och stunttrixs (inte ens han som lämnat in rollen som förslag på en lapp klarade det. Dåligt betyg för mig eller honom?)


Jag, Lise, Holmbom och Carolin.


Chalmersläraren släpper loss.


Så gör även Playboykaninen.


Det måste ha spårat ut efter att jag gått hem...
Och Sandra, var det du som höll i kameran eller? För hittade dig knappt på en ända bild???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback