"Min pojkvän gillar ALLA mina kanaler"

Konstigt att man hittar sina hemnycklar när jag råkar nämna min "pojkvän".

En i laget (inga namn nämnda ;-)) berättade om någon som kissade på en killes tandborste som hon va besviken på. Detta är något som jag lätt ska börja med. Att jag inte tänkt på det tidigare liksom... Turn back time ffs så ska här kissas på många tandborstar!!! Hahah...

Konversation med bror på msn:
Sara1 säger:
_ _ _ _ _  om nån borde få sin tandborste pissad på
[email protected] säger:
hahahahha 
[email protected] säger:
jag ska pissa i hans frys så kommer det frysa till is och han kommer aldrig få ut det och han kommer inte fatta vad det är som luktar 
Sara1 säger:
HAHA!

Sitter hemma hos mig... Själv för första gången typ. Kul på en fredagkväll liksom, fast ska jag vara ärlig så är det rätt skönt. Väldigt skönt till och med. Har dock ont i halsen igen. Luftrören är kassa som fan. Pinsamt och inget jag skyltar med på träningarna direkt (med tanke på att jag redan vart risig och dessutom haft magsjuka). Ändå positiva är att man får äta hur mycket dyr och fet glass man vill... :D

Sedan är jag arg. Varken min mobil eller mitt mobila bredband fungerar bra här. Tele2 SUGER här. Jag har skaffat ComHem-kanaler, bredband och hemtelefon men inget utom kanalerna fungerar ju :( Sedan har jag dessutom lyckats sätta i fel nätkabel i datorn så nu sitter den fast, STENHÅRT! Går inte att få ur... Så hoppas detta inlägg går att posta nu när jag sitter på K%K-tele2bredbandet...

Nä, om man skulle leta potentiella grannar... Såg en som såg ut att kunna ha potential förut idag.  Får nog undersöka detta närmare.

Kommentarer
Postat av: FridaBj :)

Älskar att pissa på andras tandborstar, mohaha!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback