mys hemma hos mig

Nu är det en vecka sedan jag flyttade och det är först idag som det känns som att jag fått lite ordning här. Det börjar bli riktigt mysigt :D TV:n funkar, hemtelefonen funkar (fråga mig om numret :D) och nu funkar även bredbandet (jag fick ur sladden ur datorn. Våld löser det mesta ;-)) MEN jag får inte det trådlösa bredbandet att fungera. Så långt sträckte sig inte mina tekniska kunskaper.

Jag är sjuk igen.
Som fan också. Snorförkyld, hosta så in i bänken och småfebrig. Pinsamt att ringa tränaren var det men samtidigt så kan jag inte hjälpa det. Jag brukar spela trots förkylningar och skavanker men denna gången funkade det inte. Hade i princip ingen röst när jag vaknade i morse och mår allmänt dåligt. Hoppas det blir bättre till i morgon.
Men fattar fan inte hur jag ska kunna sova med täppt näsa och en hosta som inte tar ett uppehål på längre än trettio sekunder utan hostmedicin och nässpray. Just hostmedicin och nässpray är väldigt riskabelt ur dopingsynvinkeln. Och jag har ju inte lust att bli avstängd i två år för att ha tagit en shot hostmedicin, fasten det är väldigt lockande just nu. Tur att jag inte har annat än grönt te hemma.

Nä gud vilket tråkigt inlägg. Om jag fått nån enstaka ny läsare idag så lär ju inte denna personen komma tillbaka i alla fall för shiet vilken tråkig människa jag verkar vara, haha...

JUST DET JA! Jag har träffa Freja dag:D Så söt, min guddotter :P Men vågade mig inte för nära och absolut inte hålla henne när jag mår såhär. Så Camilla, tro inte jag höll mig undan på grund av något annat för jag ville inget hellre än att krama er... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback