Självbestraffning?

Ska när tvättmaskinen är klar och tvätten upphängd dra mig upp till Sisjön för ett eller två varv runt sjön. Känner att det är dags att börja löpningen nu. Jag vet inte om det är av vårkänslor och inspiration jag gör det eller om det är för att bestraffa mig själv lite för matchen igår. Vi förlorade. Vi förlorade rejält. Eslöv gjorde många mål på oss. Det var tråkigt. Men det är bara att ta nya tag och komma igen. Föressten valde Sävehof oss. Otippat liksom...

"Nästa år är det vi som väljer dom!"



Ha en bra dag i solen alla...


Fick precis med mig Lina på joggingturen. Gött att slippa springa ensam :D

Kommentarer
Postat av: FridaBJ

Jag gillar det där med självbestraffningen, en annan kör på plugg som straff..

Postat av: Anonym

Ja de e alltid gött att slippa springa själv =)

är du på jobbet nu eller? själv känner jag mig välförtjänt av en bit kladdkaka med glass ju :P

synd att du skulle jobba annars hade du gärna fått äta en bit med mig :D

2009-03-25 @ 15:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback