"Söt som sjutton"

Kom hem vid två-tiden i eftermiddags.
Med samma smink och kläder som på Berså igår och väldigt få timmar sömn på det
(mormor och mamma, ni läste inte detta). SJÄLVKLART möter jag min fräscha granne som om möjligt var ännu fräschare idag men jag ser ju självklart ännu värre ut än igår. Är det inte så sjukt dåligt tajmat? Här är jag ordninggjord 8 gånger av 10 när jag går utanför dörren och jag träffar honom just dessa två gånger. Idag hejjade han inte ens. Jag säger då det, vilken miss...

Hade i alla fall sjukt kul igår. Berså kan man lita på! eller Berrå som jag skrev till Sheila. Och Bella, you rock! Sheila, du skulle vart med ju :-(

Och btw, Diorsmink is the shiet! Från och med nu duger endast Diors smink i mitt ansikte. Det är skillnad på saker och saker asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback