"Tappa nycklarna hos mig"

Okej, det behövs tapetseras om, jag behöver köpa det, det och det och den nya mattan för 1000 kronor som jag redan packat upp passar inte alls med soffan och fåtöljen, MEN jag är trots detta väldigt glad över att ha flyttat. Jag trivs redan här i Askim och min etta känns större än vad jag kom ihåg den. Fick min soffa och lite andra saker hemkört nu ikväll. Budkillarna ringde när jag stod i duschen efter träningen och bad mig komma ut och öppna grinden. Fick slängt på mig lite kläder och självklart möts jag ju av två unga killar. Mycket trevliga var dom också. Så trevliga att den ena tror sig ha "tappat sina privata nycklar hos mig" och ringer om detta 1x5min och 1x15min plus 4 sms. Men jag har då inte hittat några nycklar i alla fall.   

Nä, sovdags. En dag imorgon också ju. En dag med mycket jobb.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Sara har inte tanken slagit dig att det kanske inte är nycklarna han är ute efter!?

2009-03-04 @ 10:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback