patetisk



Kl är fem över två och jag är på jobbet. Kom nu på att jag glömt låsa dörren.*SPRINGER OCH LÅSER* Opps. Shiet vad jag är ansvarlig och så. Kanske borde jag ta fram matteboken eller nått. Har trots allt hängt vid msn och facebook i tre timmar nu. Borde ju vara nog. Sedan väntar golven på att bli tvättade. Tror dom att jag tänker ordna det också liksom? mm, antagligen eftersom det nog står på mina arbetsuppgifter. Fan ska nog gå till facket och klaga. Man borde inte få tvätta golv och städa på natten. det är ohälsosamt. Läkare har uttalat sig om att om man nu måste vara vaken på natten så ska man helst göra så lite som möjligt för att minska skadorna på kroppen.

Och Englund jag är besviken på dig! ;-) Nu blir jag tvungen att gå på någon fotbollsfest på Berså istället. Vilket visserligen kan bli riktigt kul! Eller vad säger du Shii? :P Fotbollskillar div4 gillar vi :D Fan jag är sugen på helgen. Förfest hos mig också. Hos mig liksom.

Idag blev jag lite sur. Men sådan surhet går fort över och man vänder på det istället. Det är en styrka jag har.

Längtar hem till min säng. Föressten gick jag en runda i området idag. En promenad i det fina vårvädret. Jag har hästar bara en liten, liten bit ifrån mig. Det är coolt. Känner mig som hemma typ. Känns som att jag är kvar ute på landet liksom.
Sedan funderar jag på varför jag sitter med tighta jeans på när jag jobbar natt. Oerhört korkat, måste jag säga. Det är konstigt att tvåtiden känns som tidig natt när man jobbar och om man skulle vakna den här tiden när man har en vanlig sovande natt så känns det som supersen natt. Skumt det där...

Idag har jag funderat på allt jag vill göra. Började skriva en lista:
1. Besöka Venedig. Såg en dokumentär på travellchanell förut. Väntar nog dock tills jag är två. För det verkar lite väl romantiskt att åka singel tilll.
2. Backpacka i Australien.
3. Lära mig spanska eller italienska.
4. Gå Chalmers.
5. Köpa massa snygga kläder.
6. Använda klackar mer.
7. Bli lite vegetarian. Ramaskri i laget. Inte att tänka på.
8. Lära mig snowboard.
9. Bli riktigt jäkla vältränad. Sådär sjuuukt vältränad alltså.
10. Bli kär.
11. Spela i landslaget.
12. Proffs?
13. Lära mig sopela gitarr.
14. Lära mig vara nöjd.
15. Lära mig att aldrig vara just nöjd.
16. Lära mig att skilja på tillfällen för punkt 14 och 15.
17. Skaffa hund.
18. Skaffa 500 facebook-vänner. Snart 300 vafan :P
19. Skriva en sådan här oerhört intressant och kul lista.
20. Bli rik.
21. Prata bättre svenska.
22. Ta 60 i bänk.
23. Göra 100 dips (Det är nu det är meningen att ni ska skratta).
24. Lära mig busvissla.
25. Uppfinna ett medel som gör mitt hår glänsande blondt när de växer ut.
26. Plantera kantarelelr. Fatta att man kan bli rik om man kommer på det.
27. Lära mig blåsa glas.
28. Sluta vara såhär patetisk...

Kommentarer
Postat av: johanna h

två punkter kom jag direkt på att jag hade (H)

över 300 vänner på facebook och kan busvissla , jag kan lära dig :D(Y)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback