Rolig vår :D

Mormor och mamma blunda nu...

Copat från Hannas blogg:
Imorgon skall resa bokas, vilket kommer bli otroligt fashinerande. Jo, faktiskt, det blir min första by myself och även om jag kommer  ha med mig en äldre kvinna så kommer jag ta hand om Sara. Det som absolut kommer bli mest intressant, och otroligt roligt är att åka med Sara. För Sara och jag umgås inte jättemycket på fritiden. Alltså kommer denna resa bli intressant och givande. Men jag och Sara har mycket gemensamt, Sara lång, det är jag med. Sara kommer snart ha erfarenhet av tandstälning, det har jag. Sara spelar handboll, det gör jag med. Och det räcker ju gott och väl. Dessutom är vi buksystrar, det säger ju allt. Denna resa kommer bli kanon, och jag längtar som ett as.

Lite för mycket avslöjat i den texten kanske men wtf. Resa bokas imorgon! Woho! Ska bli sjukt kul! Vi har ju haft kul ihop förut liksom ----->

Sedan pratade jag, om någon är intresserad nyss med min älskade Sheila. OM (med stark betoning på om) det är sista träningen på torsdag vilket jag inte hoppas så blir det födelsedagsfirande på Valand :D Ser ut att bli en rolig vecka :D

Onsdag: Tandläkare :/ , boka resa och kvartsfinal2 mot Sävehof
Torsdag: Födelsedag, träning och en eventuell utgång till Valand. Självklart beroende på resultatet i matchen. Jag tror ej på utgång- för jag tror vi vinner :D
Fredag: Middag med familjen på nått omtalat ställe.
Lördag: Hard Rock med laget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback