Vuxensamtal

Uppe klockan halv nio för att ringa massa sådana där vuxna, tråkiga samtal. Men nu är jag klar och kan fortsätta med att vara barn och kolla på TV3, ligga på soffan och äta, msn:a och bara slappa. Fast inte för länge såklart. Vi ska ju ner till Skåne idag och möta Eslöv på deras hemmaplan. Sista seriematchen för året! Sedan på lördag är det första slutspelsmatchen och ikväll får vi reda på vilka som väljer oss. Jag tippar ju på Sävehof men hoppas såklart inte.

Föressten har vi gått upp i div1 med farmarlaget. Fast det kanske jag berättade igår redan? Men jag kom och tänka på det nu, att jag för första gången fått vara med och ta ett lag upp en division. Det är lite kul.

Hejja oss ikväll mot Eslöv!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback