Världens bästa pappa (och mamma)

Pappa stappar runt på kryckor efter operationen. Han börjar dock bli lite rastlös och har bestämt sig för att måla om hela min lägenhet. Han har bestämt att jag ska flytta hem i två dagar så han kan få måla i fred. Han vill nämligen inte ha mig där. Han tycker at jag är ivägen och bara kladdar. Så det är tydligen bäst att jag håller mig därifrån. Kan tyckas elakt sagt men jag är nöjd som sjutton. Ofta jag vill måla liksom. Nä, han är nog världens bästa pappa. Kan ni säga någon annan som är så snäll att de målar hela ens hem (även om det inte är så stort) och dessutom begär att man ska hålla sig därifrån. De skulle väl vara Extreme Home Makeover då. Så nu ska jag möta upp pappa och mamma för att köpa färg :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å vad du har det bra. Dom e allt snälla!!

Tror du dom vill fixa lite hos mig också..??Haha

Kram

2009-03-30 @ 17:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback