Årets mål?

Tester igår på träningen. Jag suger =) men man kan ju inte vara bra på allt.
Se bara på mitt "årets mål" i fotbollen igår! Nä, nu ska jag inte vara sådan. Carro (och även Madde) är faktiskt våra stjärnor vad det gäller fotbollen. Carro jag lovar att tillägna dig ett helt inlägg om du gör ett hattrick nästa träning =) Om det är någon som kan göra det så är det du! Och sedan ska jag även passa på att nämna Karin som gör ett grymt bra jobb bakåt ;-)

Det ser ut att bli en lika fin dag som de förutspått. Det är lite sugit. För jag har gym mellan 09.00-11.00, no big deal. I can handle...  Fystränaren ska ha en genomgång av fria vikter. Kan ju bli lite kul =) Men det är jobbet mellan 12.00 och 21.00 ikväll som irriterar mig. Även jobbet mellan 10.00-22.00 imorgon stör mig. Tänk så brun jag kunde blivit denna helg, men icke sa Nicke. Får trösta mig med att jag blir rik istället (det är ju iofs en definitionsfråga, men ändå).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback