BK Heid <3

Lina har copat från Heids gästbok och såklart copar jag från henne.
Kolla vad sött från en 97:a :P



Och förövrigt så kommer detta året bli grymt. Frida shiet vad söt du är! Jag var irriterad och hon frågar efter träningen vid bilarna hur jag mår. Sånt är verkligen lagkänsla på =) Även Liza som i tisdags oroade sig för hur vi skulle klara oss utan varandra under onsdagens egenträning. Hennes förslag var att vi skulle ha kort på varandra hemma för att inte hinna sakna så fruktansvärt mycket, haha... Och vi har börjat prata om en "spa/myskväll" nu snart. LAGKÄNSLA! Säsongen 2009/2010 kan inte annat än att bli bra.

Dessutom tillhör jag nu de "gamla" i fotbollen. Vi vann med 5-3 igår och jag gjorde två mål. Det är nog ungefär vad jag gjorde på en säsong i "unga". Kändes bra att få vinna men måste säga att jag känner mig lite som en svikare gentemot mina unga lagkamrater, haha... Ses ikväll!

Och föressten så går högsta poäng till min jour häromnatten. Hon var grym! Vi snackar om "lill-Jennifer". Hon var uppe hela natten med mig! Fattar ni! HELA NATTEN! Lycka säger jag :P Att hon dessutom fixade godis och Bubbelvatten med Mangosmak till oss gör ju inte det hela sämre...


Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt att det går bra i handbollen gumman :)

Du kan väl ringa mig när du har tid. Jag saknar dig. Men alltid när jag ringer så är det nåt. Antingen sover du,eller ska träna eller ska jobba eller är på ikea. haha. Du upptagna kvinna. Hur fan ska det gå om du får familj nån gång? Haha. Jaja. Älskar dig. Puss oj vad långt det blev. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback