"Du är ett fint ansikte utåt i alla fall =)"

Och så ska jag iväg och stå i Heids café. Det är någon stor baskettunering i Göteborg just nu tydligen och vi ska sälja kakor och sånt till att barn och deras föräldrar. Så nu ska jag lägga på leendet, charmen och säljförmågan och se till att toppa försäljningssiffrorna i helgen. Kommer ihåg när jag jobbade i min pappas radio och tv-butik för tre år sedan. Jag är så oteknisk ni kan tänka er och hade väldigt svårt att svara på kundernas frågor. Jag var faktiskt insatt för att typ ta betalt för filmrullar och sånt. INTE förklara skillnaden mellan LCD och Plasma, men det fattade ju inte kunderna. Men jag lyckades charma de flesta bara genom att vara trevlig och förklara hur läget var. En äldre man sa till mig att jag i alla fall "var ett fint ansikte utåt".

Efter det ska jag hem till Lina och hennes vänner och käka tacos =) Trevligt trevligt.

Imorgon är det jobb. Suck! Har jobbat torsdag, fredag-lördag och ska jobba hela söndag, måndag-tisdag och onsdag-torsdag, lördag, söndag innan jag är ledig nästan tre hela veckor. Har tre pass dom veckorna så det ska bli chill. Men jag känner ju mig själv och förmodligen kommer jag ta på mig mer. Men det innebär ju att jag kan lägga undan mer pengar till en långresa och även förhoppningsvis göra en vecka till i sommar, efter Partillecup. Funderar på att dra med mig min lillebror till Grekland. Vill till Ios, Lefkas eller kan också tänka mig Magaluf på Mallorca. Kroatien är också ett förslag =) Ska bara få honom att inse att han hellre vill "chartra" sig lite istället för att svina på Hultsfred.
Annars kanske det är någon annan som känner för att åka en vecka?
Får jag inte typ några kommentarer nu med texten "jag åker gärna med dig Sara" så blir jag nog deprimerad. Nån vän måste jag väl ha som kan åka med?


I Bulgarien förra året med klassen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vecka 33 vill jag åka med dig:P

2009-05-23 @ 14:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback