Greece


Hanna är lite trött på planen som gick 06.15. Motsvarande bild på mig tänker jag inte bjuda på då ni kan tänka er hur den såg ut då jag kom direkt från Avenyn och lagfesten där.


Myggbiten i läppen första natten. ILLA! Som tur var la det sig rätt fort. Osmickrande bild...


Uppfarten på vårt hotell. Det sjuka var att alla gator i "old town" såg ut såhär. Riktigt snyggt men tycker synd om de stackarna som varit tvugna att lägga stenen.


Hanna frågade kyparen om det var okej att röka inne på resturangen då hon såg askfaten på borden. Han log och sa: "You´re in Greece, you´re allowed to do whatever you want" Tror hon blev rätt nöjd...


Jag sa till Hanna att hon faktiskt va tvungen att ta kort på mig i poolen också så att det skulle finnas bevis på att jag besökt den. Besöken i den var dock så korta att hon inte hann fånga det på bild.


Hippisar...


Det där var ett sådant där tillfälle då man undrar om livet någonsin kan bli bättre än vad det redan är.


Första kvällen raggade vi vänner. Emelie och Moa från Kungsbacka/Gbg och Andreas och Markus från danska Roskilde.


Markus (t.v) kan nog vara den snyggaste dansk jag någonsin sett. Håll med mig?


Inget kalas utan krash (stavning)...


Och det där får stå för dig Hanna, haha!


Hetaste salt och pepparkaren!


"I smell yor perfume and I´m ready to sign out" Kyparns raggningsreplik på Hanna.


Klass!


Annars finns ju mataffären också.


En tjejs himmelrike.


Himmelrike var det ja.


Kärlek?


Smile ;-)


Går sådär va...


Överlämning till mer van person...


Trött typ den där...


Och den där med...


Inte så smickrande att lägga upp bilder på sina tår men ändå lite kul. Hade ju liksom lite skovskav eller så som jag plåstrade om med fiskar och larver i glada färger. (Och ja, jag vet att mina mellantår är längre än stortån och att jag har stora fötter- men bjuder på det)


Trött, men Söt va?


På g´ igen.


=)


Trevligt :-)


Och på med tiocentimetrarn :D


Norskarna vi kollade CL med.


Starbucks :D


Gissa vilken som var min :P


Satt under ett avokadoträd tydligen.


Där ser man ja. Internationellt tydligen ;-)


Turkost vatten. Faaaarligt vatten!


Exotiskt


Utgång ikväll tro?


Absolut :D


Bye bye...


Cosmopolitan för mig och nån slabbig fruktdrink till Hanna ;-)


Flundra för mig och Sjötunga för Hanna...


Gillar dig med :-)


Matt, Hanna och Liam i baksätet.



"Guldheden" (våra grannar) skrattade gott när de en eftermiddag hörde Hanna tacka mig för frukosten. Klockan var då 15.30, haha...


Här är de underbaraste människor ni kan tänka er, våra grannar på hotellet. Vi kallade dom för guldheden hela veckan då de kom därifrån och de var så omtänksamma mot oss trots att vi väckte dom varje natt/morgon då vi kom hem.  KÄRLEK TILL ER <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Gött du ser ut att ha haft det. Härligt! Lite avis är jag allt, men men nu är verkligheten tillbaka på "riktigt" senare. Ses på träningen. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback