Han lärde mig ett och annat

Jag saknar Rhodos. Eller egentligen saknar jag nog "verklighetsflykten" lite. Träningen är tung just nu. Rolig men tung. Försäsonger är alltid tunga, men utdelningen kommer ju och handbollen till hösten blir desto roligare än allt springande.

Jag saknar det där att sova vilken tid på dygnet man vill. Jag saknar maten. Jag saknar sällskapet, Jag saknar en person. Inte mer än en semesterflirt ( I know better)  men jag får "sakna-anfall" när han skriver. Anledningen till att jag avslöjar känslor för alla er kära läsare är att jag också vet att han bor på andra sidan jorden så det spelar liksom ingen roll. Sedan skriver jag det för att han lärde mig en del. Han lärde mig att förstå hur man ska bli behandlad och vad man ska leta efter. Nu vet jag precis vad jag vill ha! A, i framtiden då förstås! När jag har lekt klart, det fattar ju ni med ;-) Måste ju ge igen för alla tidigare idioter där ute först...Mohahahaha!


Kommentarer
Postat av: Levve

Helt rätt sara you gooo!

2009-05-22 @ 22:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback