Just nu älskar jag vardagen

Banan, fil, musli, knäckebröd, apelsin, vindruvor och keso- räcker det att äta sånt efter dubbelpass? Det borde ju räcka om man blir mätt? eller? Vissa säger att man borde äta lagad mat efter träning men jag tror inte det är jättenödvändigt sålänge man äter ordentligt. Man har ju ofta hunnit med minst ett mål (ofta två) lagad mat under dagen.
Kul träning idag =) Det gick bra och det är ju också kul :P

Imorgon börjar jag jobba 07.00. Det innebär dejt med sängen snart. Var ju uppe med tuppen idag och tvättade och städade så ska nog inte ha några problem med att somna :P Och hur intresserade är ni? På en skala? Jag skulle ju inte ens orka ta mig igenom detta inlägg på någons annans blogg (borsett från mina länkar ;-)) och ändå vet jag att Ni är några stycken som faktiskt tagit er ända ner hit till dessa rader. Känn dig träffad!

God natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback