Harmoni

Nu kommer jag säkert låta väldigt djup eller så nu men oj vad harmonisk man känner sig då det är städat och allt är tvättat. Man kanske borde städa oftare? Fast då hade man säkert blivit väldigt tråkig och osocial eftersom man trivs i ett städat hem och då kommer man ju automatiskt vilja tillbringa fler timmar där. Denna kuggis tål att funderas på.


Lite suddig bild men såhär städade Hanna upp en tappad glasflaska på vårt rum i Grekland ---->
Ja, en handduk fungerade bra som  "gångbro" ut till balkongen resten av veckan. Detta är väl det av städalternativ jag också skulle ha valt.


Alla vill väl höra att någon saknar en.Ord som "I can´t take my eyes and I can´t take my hands off you" är värdefulla. Men även om jag är naiv och blåögd som få så har jag lärt mig att vara realistisk. Australien? Hallå liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback