I-landsproblem

Mamma kom med ett förslag ikväll. Förslaget löd att jag borde öppna upp mina tre hallgarderober och mina tre skåp över till ett och sätta stora spegeldörrar istället. På så sätt skulle jag få mycket mer plats och även få in stora speglar i hallen. Smart förslag mamma! Synd bara att lägenheten inte är min. Hade den varit det hade ju investeringar varit att tänka på men att fixa massa dyra saker i en hyresetta känns sådär. Stena lär ju bli jätteglada över en hyresgäst som målar om och sätter in spegeldörrar. Även nästa hyresgäst lär ju bli sjukt glad men min plånbok säger nej till den sortens välgörenhet faktiskt. Ska visserligen kolla lite på vad det kostar eftersom det känns lite förjävligt att alla mina skor och kläder knappt får plats. De blir ju vanskötta!!! I-landsproblem ja...

Nä, dags för ett avsnitt Söndagsparty innan jag sätter igång med städningen här på jobbet...

Just det ja! Det var ju skönt att Barca vann. Sedan var det ju kul att skyttekungen Messi gjorde mål också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback